4 mars 2012

Labai ačiū užmaršuolei (;D) Gretai, taip pat Karolinai ir Simonai už nominacijas (tie, kurie nėra naujokai blogosferoje, manau turėtų suprasti apie ką aš čia). Šiaip ilgai galvojau kokius aš čia faktus apie save surašysiu - nemanau, kad esu labai intriguojantis ir išskirtinis žmogus. Bet, pasiknisus giliau, manau visi žmonės yra kažkuo išskirtiniai. Taigi, 10 faktų apie mane, kurių turbūt nežinojote/nepastebėjote:

1. Nuo pat vaikystės esu šiek tiek mistikė - tikėjau vampyrais, vaiduokliais (vaiduokliais tikiu iki šiol), raganomis ir panašiomis antgamtiškomis būtybėmis. Netgi pati norėjau būti ragana ir mėgdavau į sąsiuvinius prisirašyti savo sugalvotų, nesąmoningų burtažodžių. Apskritai, buvau labai smalsus vaikas ir kartais jaučiausi nesuprasta aplinkinių, kol galiausiai taip ir užsisklendžiau - nuo tada vos keletas žmonių žino kokia aš esu iš tikrųjų.

2. Vienas didžiausių malonumų man yra mokytis naujas kalbas. Paskutiniu metu iš naujo susižavėjau rusų kalba (iš praeitų klasių moku šios kalbos pagrindus) - matyt, Dostojevskio ir Bulgakovo knygų įtaka. Tik kartais mane žudo toks stereotipiškas jaunimo požiūris į rusų kalbą ir kultūrą - nors Rusija kai kuriomis prasmėmis ir yra nutolusi nuo Vakarų, bet tai nereiškia, kad jos kultūra yra skurdi!..

3. Nors madą myliu, tačiau kartais galiu ja persisotinti. Ta prasme, aš turiu krūvas L'Officielių ir kitų mados žurnalų, esu gražių daiktų fanė, mėgstu peržvelgti mados blogus ir panašiai, tačiau kartais visa ši industrija man dvelkia nesuvokiama tuštybe. Manau, kad negalėčiau dirbti tokioje sferoje, kur aukštinamas yra vien tik išorinis grožis ir materialūs turtai.

4. Esu nepataisoma svajotoja - mėgstu įsivaizduoti tūkstančius savo tobulo gyvenimo scenarijų. Įsivaiduoju net tokias menkiausias detales, kaip būsimų namų baldai, langai, gėlės ir t.t.

5. Iš prigimties esu romantiška ir nostalgiška - mane žavi senos, specifinį kvapą įgavusios nuotraukos, tėvų jaunystės istorijos, dienoraščiai. Dažnai prisirišu prie daiktų, kurie man primena ką nors gero - tarkim, man nekiltų ranka išmesti savo senų užrašų knygelių, draugų dovanotų atvirukų ar kriauklyčių iš pajūrio.

6. Dievinu kosmetikos ir parfumerijos parduotuves!

7. Svajoju parašyti knygą.

Na, o savo nominacijas skiriu:
click for some more coffee - tau, Greta, už visad įdomius ir optimistiškus įrašus!
le fetiche - už nuostabias nuotraukas ir įdomius, nors ir retus postus!
beach at night, le journal d'Amanda, the new chic, la bombe ir everyone loves fashion - už įkvėpimą!

7 commentaires:

Kotryna a dit…

aciuuu labai!;}

Kotryna a dit…

beje mokytis kalbas naujas ir man patinka bet kazkaip negaliu ilgai nusistovet ties viena kalba;o butinai turiu pramokt pagrindus ir tada pradet nauja;D

Greta a dit…

atsiprašau už savo kvailą galvą;> ir labai ačiū;*

Karolina;* a dit…

ačiū tau labai;*

La Bombe a dit…

ačiū labai ;} ir nuo manęs atgal
http://nepramiegotosnaktys.blogspot.com/2012/03/2012-03-05.html

Everyone loves fashion a dit…

nominacija nuo manes, nors ir zinau, jog pavelavau... :) http://everyonelovesfashion.blogspot.com/2012/03/stylish-blogger-awards-atsakymai.html

DIVENC a dit…

o, dauguma šių punktų galėtų būti ir apie mane :))