29 février 2012

sweet music

01
Rytoj jau pa-va-sa-ris! Nespėsim nė mirktelt, kai saulė mus pradės lepint vis dažniau ir dažniau, rytais bus šviesu ir šilta ir mus vis rečiau užklups blogos nuotaikos. Dabar klausau savo pavasariškos muzikos (aha, turiu playlistus praktiškai kiekvienam metų laikui) ir širdy toks geras jausmas, netgi sunku paaiškinti. Viskas atrodo gražu ir būtent taip, kaip turi būti. Šiuo momentu galiu pasakyti, kad esu laimingas žmogus! Būtent šią akimirką žinau, kad rytoj ir poryt ir visada viskas bus gerai, nes aš taip noriu. Tiesiog širdim žinau, kad aš, kaip ir jūs, nusipelniau gražaus gyvenimo.

Kadangi rytoj laukia tokia žavi diena, nusilakuosiu nagus rožine spalva, pasikvėpinsiu mėgstamiausiais kvepalais ir pasidažysiu blakstienas.

Try to make at least one person happy every day, and then in ten years you may have made three thousand, six hundred and fifty persons happy, or brightened a small town by your contribution to the fund of general enjoyment.
- Sydney Smith

2 commentaires:

Karolina;* a dit…

man irgi dabar tokia gera nuotaika, visiškai nesinori sėdėti namie, kad ir koks dar bebūtų žiemiškas oras lauke! bent jau kartais saulutė pašviečia..:))

Beach at Night a dit…

"Kadangi rytoj laukia tokia žavi diena, nusilakuosiu nagus rožine spalva, pasikvėpinsiu mėgstamiausiais kvepalais ir pasidažysiu blakstienas" kaip fainai sugalvojai!!! As irgi tada kazka pasdarysiu sau grazaus. :)
Man kaip patinka tureti tokiu dainu kurios primena tam tikrus metu laikus. Kitiems tai atrodo keista. kas cia keisto? :D Man net kvepalai primena tam tikrus metu laikus. Tarp kitko kokias kvepalais kvepiniesi? :)
Smagus postas. Trumpas bet taip smagiai pasiskaiciau, pasikroviau teigiamu emociju. Aciu! :)