5 janvier 2012

perfect
Man desperatiškai reikėjo pokyčių - galbūt išvaizdoje, gyvenamoje aplinkoje... tiksliai nežinojau. Tad šiandien, tiesiog iš neturėjimo ką veikti, apvaikščiojau parduotuves ir nusipirkau tų žavių pintų dėžučių, skirtų įvairiems daiktams susidėti, mielą baltą pleduką, kuris man palaikys draugiją niūriais vakarais ir porą kvepiančių žvakių - vieną vanilinę, o kitą meliono kvapo, kurią dabar kaip tik ir uždegiau. Taip pat tėtį pagaliau prikalbinau pakabinti užuolaidas, o pati persistumdžiau baldus - ta da, kambarys beveik neatpažįstamas! Neįsivaizduojat, kaip dabar man jauku užeiti į savąjį kambarį, kuris anksčiau buvo netgi šiek tiek apleistas, nes iš tos nemeilės jam, dažniau miegodavau svetainėje.
Ir apskritai - taip dabar noriu visko naujo. VISKO. Negaliu nustoti svajojus apie Londoną - miestą, kuriame žadu studijuoti. Jau ir universitetą ir studijuosiamus dalykus netgi išsirinkau. Tad prieš miegą, kaip kokį filmą, mintyse prasuku savo įsivaizduojamą ateitį - kaip Londone studijuosiu tai, apie ką jau seniai svajojau, kaip lankysiuosi mažose kavinukėse ir ten susirasiu bendraminčių draugų, kaip vėl važinėsiu tais nuostabiais raudonais autobusais ir klaidžiosiu siauromis gatvelėmis.
Na ką gi, juk nebedaug ir teliko - vos pusantrų metų... Tad paskutiniu metu esu ypač motyvuota kuo geriau mokytis ir gauti labai gerus pažymius - vardan savo svajonės!

bisous!

5 commentaires:

Kornelija Šneiderytė a dit…

parodyk savo kambarį, labai įdomu pamatyti jį. :)

Karolina;* a dit…

aš irgi jau kurį laiką galvoju kažką pakeisti kambaryje, tik va vis neprisiruošiu! O tau sėkmės siekiant savo svajonių toliau :) ir jei nepaslaptis, ką ir kur žadi studijuoti?

Princess of California a dit…

Kas čia per naujų metų įkvėpimas pertvarkyt kambarius! Aš irgi vis netveriu noru kažką keist, o ir kas rytą netgi ateina noras apsitvarkyt, viską bent gražiai sudėliot! :D tikrai būtų labai įdomu pamatyt tavo kambarį :)*

neringa a dit…

cornelia, kai daugiau laiko turesiu - kodel gi ne ;)

neringa a dit…

Karolina, zadu studijuoti Kingston univere, Londone :) esu praktiskai tikra, kad studijuosiu ispanu kalba, bet dar planuoju 'pasiimti' ir kriminologija arba psichologija :)