5 août 2011

arrivederci

Susikroviau tašę su nenormaliu kiekiu rūbų (kaip kad mama pastebėjo), knyga ir higienos priemonėmis, ir laukiu kol tėvai grįš su mano Cosmopolitanu - tada užsimesiu vos klubus pridengiančią baltą plonytę suknelę ir važiuosiu padeginti savo mėsytės prie ežero porai dienų. Labai seniai buvau gamtoje su nakvyne, bet ne su draugais, o su tėvais. Susitariau, kad miegosiu mašinoj. Tėtis nusijuokė, kad įdomu ar tilpsiu su avo kilometrinėm kojom. Bet kaip nors. Jau geriau negu miegoti tarp uodų, mašalų, drėgmėj ir šalty. Brrr, aš ne gamtos vaikas.
Žodžiu, manęs nebus apie dvi dienas, o po to laiko pažadu parašysiu postus, kuriuos parašyti jau seniai norėjau - rudenio wishlistą, style ispiration postą ir dar ką nors, ko dabar neprisimenu.

mua.

P.S. įsimylėjau Robert Downey Jr. pažiūrėjus Kiss Kiss Bang Bang. O tada vėl iš naujo, pažiūrėjus Due Date. Žinau, kad aš šiek tiek nesveika, kad man patinka tokio amžiaus vyras, bet God, kam jis gali būti negražus? Tos rudos akys...

1 commentaire:

Amanda a dit…

lauksim sugriztant :)
xx