6 juin 2011

!





Pati mėgstamiausia mano neseniai užtikta citata, kurią užsirašiau ant popieriaus lapo ir įsidėjau į piniginę, kad pritrūkus drąsos ar įkvėpimo, turėčiau tą lapą po ranka:
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Žinokit, perskaičiau šitą nedidelį tekstuką ir viduje kažkas suvirpėjo, apsivertė. Iš karto permečiau galvoje visus dalykus, apie kuriuos svajojau ar kuriuos norėjau pasiekti ir man nesigavo, vien dėl įkvėpimo ar drąsos trūkumo. Nemažai. Bet iš tikrųjų - šiame kūne gyvename tik vieną vienintelį kartą ir iš šio gyvenimo norėtųsi išspausti kiek įmanoma daugiau. Visi mano praleisti plotai, visi žmonės, su kuriais nesusipažinau, nors turėjau, visos kelionės ir nuotykiai, kuriems pasakiau ne... Daugiau nebenoriu, kad taip būtų. Nesakau, kad nuo šiol visiškai su viskuo sutiksiu ir vykdysiu viską, ką aplinkiniai panorės, tačiau tikrai prisiversiu pakelti tingią sėdimąją ir nuveikti kažką tokio. Tokio, ko anksčiau nebandžiau. Nes bijojau ar nedrįsau.

Juk iš esmės mes galime pasiekti absoliučiai viską, ką tik norime, tik reikia įžiebti viduje tą liepsnelę ir labai giliai tikėti, kad vieną dieną gyvensi savo svajone.

3 commentaires:

Anonyme a dit…

Visiškai sutinku. Mano taip pat pritrūkdavo drąsos ir įkvėpimo, tačiau dažniausiai - tiesiog tingėdavau.. Po kurio laiko, kai pradėjau be paliovos niurzgėti dėl gan nuobodaus gyvenimo ir praleistų progų, supratau, kad ne kas kitas, o aš pati esu atsakinga už tokią nemalonią situaciją.

La Bombe a dit…

aš turiu tieeek daug citatų, kurios mano gyvenimą VISIŠKAI apvertė aukštyn kojom, kad net teko gerą lapą prirašyti jomis ir nešiotis visad su savimi. Planuoju ir knygelę pasidaryti, nes jų vis daugėja :)

Greta a dit…

Galima sakyt esu citatų kolekcionierė, iš tikrųjų labai smagu, kai kokiais gyvenimo atvejais atsiverti tą mažą, mielą knygutę su visom citatom ir susirandi tą pačią tinkamiausią, kuri puikiai apibūdina, o galbūt ir padeda pažvelgti į gyvenimą kitu kampu:)